„A béke nem a konfliktus hiánya, hanem a konfliktus kezelésének képessége.”
Dan Millman
A képzést tartja: Dr. Piczkó Katalin EMCC Senior Practitioner szinten akkreditált coach
Képzéseinkről mondták:
„Kevés olyan tanfolyamon vesz részt az ember, ahol azt kívánja, bárcsak ne lenne vége. Szerencsésnek érzem magam, hogy olyan coach vezetőt kaptunk, aki nemcsak szakmailag, de emberileg is a legjobbak között van. A mai napig alkalmazom az ott tanultakat.”
Koncz Kriszta, Global Conference Director (Miller Tanner Associates)
,,Végre egy képzés, mely megtanít professzionális módon kérdezni és kapcsolódni beszélgetőpartnerünkhöz. A gyakorlatok során saját magamon tapasztaltam ezek hatékonyságát. Naponta van alkalmam a kurzuson elsajátított módszerek alkalmazására, ami hozzájárul szakmai sikereimhez. Egyedi élmény volt mindezt elsajátítani a Tolerancenál”
Vörös F. Márton (Front Office Supervisor, Mercure Budapest Korona Hotel)
„Nagyon alaposan felkészült, évtizedes, sokszínű tapasztalattal rendelkező coach-tól kaptam az ügyfeleimnél azonnal alkalmazható, gyakorlatias „fogásokat”. Így utóbb visszatekintve nagyon jó döntés, és gyorsan megtérülő befektetés volt.”
Székely Gábor (Profiles tanácsadó, coach)
Miért ajánljuk?
Képzésünk sajátossága, hogy egyedi metodikával, kifejezetten gyakorlatorientált a programunk, amelyben a résztvevők az elhangzó elméletet folyamatosan, lépésről-lépésre begyakorolják, hogy a képzést követően praktikusan használható, rutinszerű jártasságot szerezzenek.
Mi a képzés célja?
A csoporton belüli, és egyéb munkahelyi helyzetekben előforduló konfliktushelyzetek konstruktív kezelése, megnyugtató lezárása, a „win-win” helyzet kialakítása.
Konfliktuskezelési technikák megismerése és begyakorlása a hatékony, magabiztos alkalmazás céljából, konkrét szituációkra szabva.
Hogyan épül fel a képzés?
- Asszerítv, erőszakmentes kommunikációs technikák és konfliktuskezelési modellek és saját problémák
- Saját konfliktuskezelési stílus felmérése, erőszakmentes kommunikáció a munakhelyi környezetben
- Negatív én-állapotok kezelése a másiknál és önmagunknál, hatékony visszajelzés és kérés
- Elsajátított modellek és technikák átültetése a hétköznapi gyakorlatba, szituációs feladatok
Mik a képzés tartalmi elemei?
- Az agresszív, a megadó, és az asszertív kommunikáció technikái
- Előnyök és veszélyek
- Az EMK alapjai munkahelyi helyzetekben, hibáztatás helyett szükséglet-nyelv és brainstorming
- Gordon modell a „win-win” helyzetek kialakításához
- Saját konfliktuskezelési stílus felmérése
- TA-modell a konfliktuskezelésben
- „Tűzoltás”, és „tűzmegelőzés”
- Hatékony visszajelzés és kérés
- Negatív én-állapotok kezelése a másiknál
- Negatív én-állapotok kezelése önmagunknál