„Mindenkihez úgy közeledj, ahogy
nekedNEKI jó!”
Miért ajánljuk:
- A mindennapi munka során elengedhetetlen a hatékonyság megőrzéséhez, növeléséhez az asszertív technikák megismerése, begyakorlása
- A kommunikációs stratégiák megfelelő elsajátításához elengedhetetlen az önismeret
- A munkahelyi kommunikáció fejlesztése aspecifikusan elősegíti, megkönnyíti a csapaton belüli egységet, együttműködést
- Fejleszti a „külső-” és „belső” ügyfelekkel való hatékony kommunikációt
A képzés célja:
- Az alapvető emberi kommunikációs stratégiák megismerése, megértése
- Az asszertív kommunikációs eszközök megerősítése, elsajátítása
- DISC szerinti viselkedés tipizálás megismertetése: önismeret; kivel hogyan kommunikáljunk; melyik típust miről lehet felismerni; melyik típust mivel lehet motiválni
Kiknek ajánljuk:
- Felső és közép vezetőknek
- Olyan kollegáknak, akiknek munkájukból adódóan elengedhetetlen a folyamatos kapcsolattartás mind külső, mind belső ügyfelekkel
- A salesben dolgozó kollegák alapképzéséhez
Hogyan:
- DISC online kérdőív és ennek visszajelzése
- 3 napos tréning keretében
- Alkalmazott metodika a Tolerance-Training Kft. egyedi tréningmetodikája
- Külső példák prezentációja, elemzése, videó visszajelzés
- Saját élmények feldolgozása